(Old) Music:

Is dit niet vet?

Muziek,daar gaat mijn eerste post over.

Liedjes die ik de laatste tijd veel luister.

Veel plezier!

Dit liedje is echt al heel oud (uit 2009) en ik heb hem laatst pas ontdekt.
In het begin haatte ik dit liedje, maar naarmate ik hem wat vaker luisterde begon ik hem steeds leuker te vinden.
En nu ben ik verslaafd aan dit nummer en moet ik hem minstens 20x per dag luisteren.
Ik vindt de clip ook echt super stoer en Ciara danst hier echt geweldig! ik wou dat ik dat kon… zucht…

Het tweede nummer is van John Mayer, mijn favoriete zanger.
Dit nummer komt uit 2006 en ik wist eerlijk niet dat John dit liedje zong. (haha slechte fan)
Ondanks dat vind ik het echt een heerlijk nummer, hij gaat dan wel niet over rozen maar toch klinkt ie heel vrolijk.
En ook dit nummer word vaak gedraaid bij mij.

John Mayer again.
Deze is live en ik ben verliefd op zn gitaarspel, echt zo mooi.
Hoe die man dat voor elkaar krijgt is mij een raadsel, maar ik luister er wel graag naar.
Ook van ‘In your Atmosphere’ en ‘Gravity’ luister ik de live versie heel vaak.

Dit nummer van Ne-yo & Trey songz (Weet niet uit welk jaar) heb ik ook een tijdje platgedraaid.
Gek genoeg ben ik dit liedje nog steeds gewoon niet zat.
Dit lied heeft echt zo'n lekkere beat en de stem (+uiterlijk) van Ne-Yo en Trey zijn ook zo heerlijk *kwijl*.
Het clipje is wel een beetje aan de sexy kant maar dat mag de pret niet bederven toch?

Hier hoef ik niet veel over te zeggen.
Dit liedje is je namelijk vast niet ontgaan.
En ook ik moest eraan geloven. Heerlijk nummer, en vooral het refrein is super.

Jaja we gaan van oude nummers naar de nieuwste :)
Dit nummer van Nicki Minaj en Chris Brown heeft ook wederom een lekkere beat.
Deze luister ik niet heel vaak maar toch als ik m luister, dan draai ik hem wel een stuk of 3 x.
Wist je: Ik ben al vanaf me 11e fan van Chris Brown en ondanks dat dat nu heel erg vermindert is heeft Chris toch wel een speciaal plekje in me muziek-hart ^^

En de laatste, Payphone van Maroon5,
Heerlijk nummer, al moet ik eerlijk zeggen dat ik van deze clip geen snars snap. Maar goed dat maakt verder niet uit het gaat om het nummer.
Ook vind ik Wiz het goed doen.
Samen zorgen ze voor een lekker tijdloos nummer dat ik nog vaak zal gaan draaien.

Nou dit was het alweer.
Veel nummers en eigenlijk heb ik er nog veel meer maar dat komt de volgende keer wel.
Ik hoop dat je mijn eerste post een beetje leuk vond.

byebye

Liefs, Linde

2 thoughts on “(Old) Music:

Geef een reactie

