Tag: Let’s get very personal

Ik wilde deze TAG doen zodat jullie mij beter leren kennen.
Ik hoop dat jullie m leuk vinden om te lezen.
Veel plezier!

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Ja hoor!

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Afgelopen zaterdag.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Ik heb ontzettende trek in noodles maar er is alleen nog maar kip 😦

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Mijn katten (oeps dat zijn er 2 maar ik kan niet kiezen hoor!)

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
dan liever 10! Zonder kinderen is ook zo saai!

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Me zus die eten aan het maken is.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Nee, mijn bed staat in het midden van mn kamer en staat met de hoofdkant tegen de muur

Waar denk je op dit moment aan?
Aan eten en het hondje wat ik zo graag wil!

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Zoveel mogelijk ja, maar soms kan ik het even niet omdat ik zelf me dingen heb.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Ik heb geen idee. Ik geloof mijn moeder.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
mezelf gek maken met dingen. Ook krijg ik een naar gevoel in me hart.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?

Nee, totaal niet. Ik vindt de mensen tegenwoordig maar egoïstische wezens die alles doen om gelijk en macht te krijgen, Ook al is dat ten koste van andere. Maar niet allemaal hoor! Maar tegenwoordig aardig doen kan nog wel eens moeilijk zijn voor mensen en dat stoort me wel.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Mijn moeder komt erg in de buurt.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ja hoor! Ik ga vanavond lekker sporten (Bodypump en Zumba) en natuurlijk dat ik binnenkort een hondje krijg 🙂

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Nee niet specifiek dat maar wel andere dingen die dat duidelijk maken.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Jep, maar aan de andere kant ben ik sterker geworden van de momenten dat ik een rewind knop zou willen hebben.

Vertel jij je ouders alles?
Me moeder vertel ik echt bijna alles. Maar sommige dingen hoeft ze niet te weten haha.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Ja, hij stopt maar voor mij hoor, ik walg van rook bah.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Ja, dat zal ook vast wel.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Nee eigenlijk niet.

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?

Allemaal veel, maar ik denk heden het meeste.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ik heb geen idee, ik gok 8 uur?

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?

Weet ik niet, ik ben best kieskeurig en zal echt niet te makkelijkste zijn om mee om te gaan. Maar ik doe me best.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Soms.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Water.

Welk soort bed heb jij?
Een tweepersoons bed van 180 x 200.
Hij neemt me hele kamer in maar slaapt heerlijk!

Hou je van de regen of haat je het?
Ik vindt het heerlijk dat als het gaat regenen op een warme dag om er dan midden in te staan.
Ook als ik binnen zit vind ik het gezellig.
Maar ik kan absoluut niet slapen met getik van regen op me raam

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Ik heb echt geen flauw idee! Dat zal best wel ja!

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Optimist hoop ik?

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Me vriendin.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
De nieuwste film van American Pie

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Jep, vaak genoeg

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nehh.

Heb je spijt van je vorige relatie?
nee hoor.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Ik ga al heel lang niet meer naar de discotheek en ben nog nooit naar een concert geweest.
Ik denk dat ik voor concert ga.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Ja! Ik val op bruine jongens en halfbloedjes, maar de laatste tijd kan ik blonde jongens ook heel erg mooi vinden J dus ik heb nu geen vast type meer.

Vin Diesel

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Ik hoop het niet!

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee hoor!

Ben jij snel jaloers?
ja maar voor een korte tijd want als ik jaloers word zorg ik dat het snel over gaat.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Ja! Bij H&M en Vero Moda

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Nee.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Sorry dat zeg ik niet!

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee.

Wat doe je morgen?
Het gene wat ik zeker weet is dat ik Bootcamp ga doen. Pffff dat word weer zwaar!

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Haha nee. Ik heb al 2 jaar niet gezoend en dus ook 2 jaar geen vriendje.
Daarvoor wel wat meer .waar ik best wel spijt van heb.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Nee hoor.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Nee, niet dat ik weet.

Houd je van suikerspinnen?
Echt wel!

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Met mijn moeder.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja!

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Hij is vandaag pas begonnen dus ik zal vorige week maar doen.
Een 6je

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Nee, eigenlijk niet.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Computeren.

Wat is je stemming op dit moment?
Beetje chagrijnig.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn moeder!

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja! Dat het zeker is dat ik een hondje mag.

Met wie was je gisteravond?
Met mijn moeder en kat.

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Het meisje geeft de hint en de jongen neem de stap. I guess?

Heb je plannen voor dit weekend?
Waarschijnlijk naar Amsterdam maar dat weet ik nog niet zeker.

Nou ik hoop dat jullie me wat beter hebben leren kennen!
Ik vondt het leuk om deze tag te doen!
En als je m wilt overnemen tag ik je bij deze!

Liefs, Linde

Geef een reactie

