Lookbook inspiratie

By Juule k.

Ik ben echt gek op fashion en alles wat daar mee te maken heeft.
Ik zelf heb een bepaalde stijl die ik niet in mijn kast heb hangen en nooit draag.
Waarom? Ik heb eigenlijk sinds mijn 11e een Casual stijl, die ik tot een jaar geleden nog wel leuk vond.
Alleen sinds een paar maanden merk ik dat wat ik draag niet ‘mij’ is en ik ging op zoek naar een stijl die wel mijn ding was. Nou die heb ik gevonden, Hoge broeken, crop tops, kruizen, peace tekens en berg schoenen. Maar ook blousjes, hoedjes en rozen. En dat is nog maar het begin. Ja echt, alleen heb ik die kleding totaal niet in mijn kleding kast hangen, alles in mijn kast is dat wat ik vroeger droeg en ik nu gedwongen nog steeds moet dragen aangezien ik de rijkste niet ben. Maar nou niet denken dat ik het hier bij laat. Ik heb namelijk afgelopen vrijdag onder andere dit truitje gekocht:

Bron: H&M

Ja dit is m, mijn stijl. En geloof me ik heb geen zin meer om ‘niet te durven’ en het niet te kopen en aan te doen omdat het anders is. En omdat de meeste het niet dragen omdat hun ook niet durven. Nee echt niet, ik ga mijn eigen stijl doorzetten. Gelukkig doen steeds meer mensen dit, hun stijl doorzetten. En dat is goed! heel goed!
Sorry voor deze lange intro maar ik moest het er even bij zetten. Ik heb op Lookbook rondgespeurd en wat inspiratie voor mezelf en misschien voor jullie gevonden.
Enjoy!

By Megan M.

We beginnen met dit sprookje, Wat een mooi meisje en wat een schattig jurkje! ik vindt ook de kousen eronder echt gorgeous!
Ik zal er maar meteen even bij zeggen dat ik ooit mijn haar zo ga verven! al denk ik dat ik het dan iets donkerder ga verven. Ik zou dit zo aantrekken. En ja INCLUSIEF bril. Geweldig.

By Anouska P.

Deze vind ik ook erg vet, Dat galaxy printje met (faux?) leren broek.
Alleen de schoenen zou ik niet erbij kiezen.
Ja echt tof!

By Anni

Deze outfit is echt zo ontzettend simpel maar zo classy, stoer en sexy te gelijk.
De blouse maakt het classy, de broek stoer en de hakken weer sexy.
super toffe combi!

By Keidy K.

Dit meisje zullen jullie vaker voorbij zien komen, aangezien ze super toffe kleding draagt.
Ook deze combi is niet te moeilijk maar wel heel erg leuk, het doet haar lichaam echt mooi en lang uitkomen.
Nou ben ik zelf al 1.80 maar ik laat me niet meer tegen houden hakken te dragen!
Ook dit zou ik zo aantrekken.

By, Leeloo P.

En alweer de laatste. Ik vindt dit echt zo’n schattige outfit! het klopt gewoon precies, ik weet niet wat ik er verder over moet zeggen, het broekje met de blouse, het hoedje met de vlecht het tasje en de schoenen.
Love it!

Nou dit was het alweer.
Ik hoop dat jullie er inspiratie uit hebben gehaald, Ik in ieder geval wel!

Liefs, Linde

Gaan jullie vaak kijken op lookbook.nu ?

Geef een reactie

