Mijn h&m bestelling

Ik heb afgelopen Zondag een paar dingen in de sale gekocht bij de h&m.
En ik dacht dat het wel leuk zou zijn om te laten zien wat ik heb bestelt.
Enjoy!

Als eerste heb ik dit short besteld, lekker simpel maar toch leuk.
Ik zat nog te twijfelen of ik hem in het zwart of beige zou nemen. Uiteindelijk heb ik voor zwart gekozen.
Misschien als ie goed zit dat ik hem nog ik het beige bestel.
Hij was 7,45 euro

Als tweede heb ik deze blouse besteld.
Gewoon lekker simpel, maar perfect voor accessoires.
Ik ben al best lang opzoek naar zo’n blouse en ik hoop zo dat deze mooi zit.
Hij was 4,95 euro


Als derde heb ik ook deze jeans short gekocht (sorry voor de kleine foto maar hij is uitverkocht en kon hem daarom alleen nog maar overnemen vanaf mijn bestellijst.)
Dit is gewoon een simpel short, maar ik ben van plan er wat creatiefs mee te doen zoals ombre of een andere DIY.
En ik ga uiteraard laten zien wat ik er mee ga doen en hoe ik dat ga doen.
Ook deze was 4,95

Over naar de accessoires.
Deze schattige bloem voor in je haar vond ik ook wel heel leuk.
Gewoon voor iets extra’s in je haar.
hij koste 1,45 euro

En als laatste dit kleurrijke make-up tasje. (en weer een kleine foto omdat hij uitverkocht is en ik hem uit mijn bestellijst moest overnemen)
Ik heb er nu eentje van de action die constant in mijn tas zit, maar waarvan de rits kapot is.
En die ik eigenlijk ook heel lelijk vindt.
En daarom dit veel leukere make-up tasje die hopelijk wat sterker is.
Deze koste 2,45 euro

Nou dat was mijn bestelling.
Bij elkaar koste het + verzendkosten 26,15 euro.
Dit was trouwens de eerste keer dat ik wat bij de H&M online heb gekocht.
Ik ben benieuwd! en als het goed is komt het pakketje over 3 dagen binnen.

Tot dan!
Liefs, Linde

Kopen jullie wel eens wat bij H&M online? en wat is jullie ervaring?

Geef een reactie

